.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مواظب باشيم گروه آريا 2 متولد نشود

به گزارش شمال نیوز، مهرداد لاهوتي در گفت و گو با موج ضمن اشاره به ابهامات پديد آمده در فرآيند مزايده انتخاب اپراتور دوم بندر شهيد رجايي اظهار داشت: در بحث فعاليت‌هاي گروه آريا کسي فکر نمي‌کرد چنين اتفاقاتي در حال وقوع باشد اما در نهايت ديديم که تخلفات گسترده‌اي صورت گرفت.

بنابراين از اين تجربه بايد در ساير واگذاري‌ها استفاده کرد و جانب احتياط را رعايت کرد.

وي با اشاره به مواضع اخير سازمان‌هاي نظارتي تصريح کرد: دستگاه‌هاي نظارتي بايد قبل از وقوع تخلف ابعاد ماجرا را بررسي کنند و به دنبال پيشگيري باشند.

نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتخاب شرکت خدمات دريايي و بندري کاوه به عنوان برنده مزايده انتخاب اپراتور دوم بندر شهيد رجايي خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دريانوردي خود را به چند شرکت خاص محدود کرده است و اين موضوع باعث مي‌شود تا در آينده اين شرکت‌ها داراي شکلي از انحصار شوند که کسي نتواند در برابر خواسته‌هاي آنها مقاومت کند.

لاهوتي ضمن اشاره به بلاتکليفي بندر آستارا که با ترک تشريفات به مدت 40 سال به شرکت کاوه واگذار شده است گفت: تمام اتفاقاتي که طي هفته‌هاي اخير در حوزه بندري رخ داده است را به طور جدي دنبال مي‌کنيم و قطعا با دعوت از وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي درباره ابهامات ايجاد شده بحث خواهيم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 ارديبهشت 1391
برو بابا صدها شركت مثل آريا داريم ، هر آقازاده يكي مثل آريا است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.